.

הדרך להגיע אל הלקוחות האידאליים שלך ולתת להם את מה שהם רוצים לשלם עבורו

למה לקוחות שצריכים את המוצר או את השירות שלכם אינם רוכשים? 

המצב מתסכל: מגיעה אליך לקוחה, את יודעת שהיא צריכה את השירות שלך או שהמוצר שלך יעשה לה טוב, ויפתור לה את הבעיה לגמרי. את מציגה את הפתרון והיא 

מסרבת. 

תירוצים, התנגדויות - תכל'ס, היא אינה קונה. 

למה זה קורה? ואיך למנוע את זה ולהגיע אל הלקוחות שבאמת צריכים את השירות שלך ואת המוצר שלך?

הסדנה של אמה בוטין עוסקת בהצעה ללקוח: איך תציגי את הערך ואיך תבקשי - ותקבלי - את המחיר הנכון?

ארבע שעות של מפגש מעשי, פרקטי, מחובר לעסק שלך. 

תלמדי להגדיר את הערך ולספר אותו ללקוחה שצריכה אותו 

במקום לחפש טריקים שיווקיים תשוחחי עם הלקוחות שלך בכנות ותקבלי מהם אמון שמוביל לרכישה, ולקניות חוזרות. 

המחיר שאת מבקשת אינו נגזר מפחד מהמתחרים או מהשוואה למקובל בשוק הבינוני - אלא מהמצוינות שלך!

כשכותבים הצעת מחיר טובה, אין הפתעות במשך העבודה: לוח הזמנים, התוספות, שעות העבודה, הבונוסים, ההטבות, העלויות - הכל ברור לך ומתומחר במקצועיות. 

אמה בוטין, איסטרטגית בינלאומית ומרצה בבינתחומי בהרצליה מביאה אליך ניסיון וכלים מעולם העסקים הגדולים - לעסק שלך שרוצה לצמוח!

סדנה פעילה, הסברים, מיינדסט וכלים פרקטיים!

ביום רביעי כא בתמוז [27.7] בערב תתקיים הסדנה

של אמה בוטין בהאב ירושלים של תמך 

המפגש מתחיל בשעה שש בערב עד עשר  ובו תקבלי את כל הכלים שאת צריכה כדי לתמחר את השירות שלך, לקבל החלטה נכונה על העלאת מחירים, לחשוב על בונוסים ותוספות שאת יכולה לכלול בשירות שלך ולהעמיק להבין את הצורך של הלקוח שפונה אליך לקבל שירות. 

אם את גרפיקאית, מאמנת, מדריכת כושר, אדריכלית, מטפלת רגשית, עורכת לשונית, כותבת שיווקית, פרסומאית, מרצה, מנחה סדנאות להתפתחות אישית ולהעצמה, מנחת הורים, יועצת למנהלים, אמנית יוצרת תרבות -

אם את מדברת עם הלקוחות שלך בפגישות מכירה ומגישה אחר כך דף הצעת מחיר:

הסדנה הזו משנה את המציאות בעסק שלך!

עלות הסדנה: 250 ש"ח בלבד לחברות תמך ולמשתתפות הכנס

מותנה במספר נרשמות 

יש לך שאלות? הנה התשובות!

לקוחות מגיעים וקונים, אינני כותבת הצעות מחיר בדרך כלל. מה אפיק מהסדנה?

אנו מזמינות אותך להתחיל לכתוב את הסיכום שבינך ללקוחה שלך, והדבר ישדרג את היחסים ביניכן ללא היכר! גם אם לא תכתבי הצעה, תקבלי כלים לנהל את שיחת המכירה שלך עם הלקוחה. 

העסק שלי חדש, האם הסדנה מתאימה לי?

כן, הסדנה מתאימה לעסקים חדשים שרוצים למצוא את הלקוחות האידיאליים שלהם. בדיוק בשביל זה חשוב לך להבין מה את מציעה, כמה את גובה על כך ומה הלקוח מקבל תמורת הכסף שלו. כך תבססי את העסק שלך על לקוחות מרוצים שיביאו עוד לקוחות מרוצים!

יש לי הרבה לקוחות, אין לי בעיה של שיווק כרגע, הסדנה תעזור לי?

וודאי! הדבר הבא הוא השגת הלקוחות הכי טובים, שמשלמים לך על הערך שאת נותנת להם. אם יש לך הרבה לקוחות זה הזמן לגדול לשלב הבא. 

עם מה אני יוצאת מהסדנה הזו? 

יש לך ביד את הנוסחה הכי טובה לכתיבת הצעת מחיר ללקוח. אם את רוצה להעלות מחירים, אם את נתקלת בהפתעות תוך כדי עבודה, אם לקוחות מבקשים ממך עוד ועוד דברים שלא היו כלולים בהצעת המחיר בהתחלה - הכלי הזה, של הצעת מחיר, מונע את כל הבעיות הללו שעולות לך המון כסף!

אני עושה את זה בטלפון, בעל פה, עם מתייעצים וכו' - למה ללמוד לכתוב את כל זה?

אם את רפלקסולוגית, מאמנת, יועצת - את צריכה הצעת מחיר שתשמש סוג של הסכם הבנות בינך ללקוחה.

דווקא בגלל שיש ביניכן יחסים עמוקים כל כך בהמשך הדרך, חשוב שהכל יהיה ברור וכתוב מהתחלה. ולא - את תיגררי לתת שירות נוסף ועודף ללא תשלום בגלל היחסים שנוצרו, ותפסידי הרבה כסף דווקא מלקוחות מרוצים שהיו אמורים לשלם יותר!!!

"ההשקעה שלי בסדנה:

המוצר הכי קטן בעסק שלי הוא שעת יעוץ של 350 ש"ח. עשיתי לעצמי חשבון, שגם אם אשיג רק לקוחה אחת מהסדנה - כבר כיסיתי את העלויות והיה לי משתלם להגיע. באתי. למעשה, בעקבות הסדנה התחלתי למכור חבילות של שעות במקום יחידות והיום אני מוכרת חבילות התחלתיות של 3500 ש"ח - ההשקעה החזירה את עצמה עשרות מונים!!  

מיכל 

נבנה באמצעות מערכת דפי הנחיתה של רב מסר

.